راهنمای نهایی قیمت طراحی سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

اگر چه شما قسط طراحی سایت برای کسب و کار خود را دارید ، عوامل زیادی را باید مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید به نتیجه مد نظر خود دست یابید.

درسته که طراحی سایت یک کار کاملا حرفه ای و تخصصی هست ولی یادگیری آن برای شما کار سختی نیست.

وردپرس همیشه در حال آپدیت و به روزرسانی خود است و سعی می‌کند اشتباهات و باگ‌های پرخطر خود را در نسخه‌های جدید از بین ببرد و امنیت سایت شما را تضمین کند.

موزیک و ویدئو سرگرمی‌هایی هستند که به هیچ وجه تکراری نمی‌شوند. به کمک افزونه‌های پخش کننده آنلاین وردپرس می‌توانید سایت‌های پخش ویدئو و موزیک برای خود داشته باشید.

در پرتال، ما قالب‌های متنوعی را برای شما آماده کرده‌ایم. شما هنگام ثبت‌نام می‌توانید قالب مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سپس محتوای آن را با توجه به نیاز خود ویرایش دهید. به علاوه، هر زمان بخواهید می‌توانید یک قالب جدید برای سایت خود انتخاب کنید.

 در لینک قالب شرکتی وردپرس به بهترین قالب های شرکتی وردپرس دسترسی دارید.

در صورتی که سایت فروشگاهی شما نیاز به تجزیه و تحلیل داده‌های خاصی از مشتریان داشته باشد می‌توانید از برنامه نویسی پایتون استفاده کنید. پایتون این امکان را به شما می‌دهد که رفتار کاربران سایت خود را در بازه زمانی خاص نسبت به یک محصول مشخص آنالیز کنید . همچنین سایت‌های آژانس هواپیمایی یا هر سایتی که با سیستم رزرو کار می‌کند از زبان برنامه نویسی پایتون استفاده می‌کند زیرا دیتابیسی که توسط پایتون ایجاد می‌شود به صورت سفارشی فقط برای یک هدف مشخص طراحی ‌می‌شود و اختصاصی بودن دیتابیس ایجاد شده توسط پایتون برای سایت‌هایی که خدمات ارائه می‌کنند نتیجه مطلوب‌تری به همراه دارد.

همانطور که در دنیای واقعی از گچ بری، رنگ، کابینت، وسایل خانه و… برای زیبا شدن خانه استفاده میکنیم، در دنیای اینترنت هم از ابزارهایی میتوانیم برای زیبایی سایت‌مان استفاده کنیم.

تکنولوژی ابری سرعت و امنیت فروشگاه شما به لطف تکنولوژی ابری فراهم شده است. این یعنی تحت هر فشاری، سایت شما پایدار خواهد بود.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

پکیج اختصاصی رامان، مناسب افرادیست که وبسایت شخصی سازه شده و با امکانات دلخواه نیاز دارند. این پلن هیچ محدودیتی در طراحی و امکانات ندارد و با جلسه مشاوره یک ساعته رایگان می توانید به این موضوع پی ببرید که وبسایت شما به چه امکاناتی نیاز دارد و در آینده چگونه به کسب درآمد خواهد رسید. هزینه طراحی سایت با این پکیج نیز به صرفه می باشد.

در کل اگر راضی نبودم آیا پول من بازگردانده می‌شود ؟ تمام تلاش ما در تیم رویا وردپرس جلب رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان عزیز می‌باشد.

قیمت طراحی سایت حرفه‌ای توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ رامان در بازه‌ای معقول است؛ یعنی نه آنچنان گران که از طراحی سایت منصرف شوید و نه آنچنان ارزان که پاسخگوی زحمات تیم حرفه‌ای و متخصص این مجموعه نباشد.

پس حتما چه ادامه در زمان شرکت در کلاس های حضوری و چه هنگام شرکت در کلاس های غیر حضوری اقدام به طراحی سایت کنید تا مفهوم ساخت، طراحی و مدیریت آن را بهتر بشناسید و یاد بگیرید.
تا نظرات و خواسته‌های مشتری بصورت کامل در نظر گرفته شده و پیاده سازی شود. همچنین در طی مدت پشتیبانی یکساله، مشتری این حق را دارد تا سه مرتبه درخواست تغییر دیزاین و گرافیک وب سایت را نماید و تیم طراحی سایت رویا وردپرس موظف به انجام آن است.

قیمت طراحی سایت نیمه اختصاصی با امکانات پایه برای سایت شرکتی از ۳ میلیون تومان و برای سایت فروشگاهی از ۴ میلیون تومان آغاز می‌شود.

یک طراح وب مشخص میکند که المان های مختلف یک وبسایت مثل متن ها، عکس ها، لینک ها و… به چه شکل نمایش داده شوند و محل هرکدام از بخش های سایت مثل لوگو، مقالات، منو و… در کجای صفحه وب قرار بگیرد.

همانطور که در قسمت قبل یک اشاره‌ی کوچک داشتیم، یک طراح وب برای طراحی صفحات وب از تکنولوژی ها و زبان های برنامه نویسی مختلفی استفاده میکند.

طراحی گرافیکی صفحات تماس با ما، درباره با ما، قوانین و مقررات

 در لینک قالب شرکتی وردپرس به بهترین قالب های شرکتی وردپرس دسترسی دارید.

دانش برنامه نویسی و کد نویسی در طراحی و ایجاد یک سایت بی عیب و نقص و حرفه ای بی تاثیر نیست. اما نداشتن دانش کد نویسی در طراحی سایت هم یک نقطه ضعف به حساب منبع مقاله نمی آید، چون انواع سایت های مختلفی و جود دارند که اصلا نیازی به کد نویسی ندارند.

این گونه سایت ها به نوبه خود جواب گوی نیاز مشتریان هستند. پس این امر زیاد هم نگران کننده نیست!

در این پلن امکاناتی نظیر طراحی صفحه اصلی به همراه طراحی بنر‌های گرافیکی (براساس سلیقه سفارش دهنده و اصول مارکتینگ) ، طراحی صفحه درباره ما، طراحی صفحه تماس با ما، طراحی صفحه سوالات متداول طراحی صفحه منبع آرشیو مقالات، طراحی صفحه سینگل مقالات، لینک سازی هدر و فوتر، طراحی هدر و فوتر، پیاده سازی ماژول توضیحات بیشتر های مربوط به سئو و پشتیبانی سه ماهه در نظر گرفته شده است.

فایلینگ مشاورین املاک حرفه‌ای، دایرکتوری درج آگهی خرید و فروش

من چرا باید طراحی سایت خودم را به رویا وردپرس بسپارم ؟ رویا وردپرس متشکل از متخصصین جوان ولی باتجربه در حوزه طراحی وب سایت می‌باشد. مجموع تجربه کاری این افراد به بیش از ۱۰ سال فعالیت حرفه‌ای می‌رسد. مفتخر به راه اندازی و طراحی سایت بیش از ۷۰۰ کسب و کار آنلاین در قالب وب سایت هستیم.

بیش از ۴۳٪ سایت‌های سطح جهان از وردپرس برای مدیریت‌ محتواهای خود استفاده می‌کنند. حتی غول‌های بسیار بزرگی وجود دارند که می‌توان گفت موفقیت خود را مدیون وردپرس هستند.

پس از اینکه هاست و دامنه مخصوص به خود را تهیه کردید حال وقت آن است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را بر روی هاست خود آپلود کنید که تمامی مراحل نصب وردپرس را می‌توانید در ویدیو آموزش نصب وردپرس فرا بگیرید.

جهت خرید و استفاده از همه خدمات وب رمز و ارسال تیکت پشتیبانی لازم است وارد شوید.

Report this wiki page